Tu de cate motive ai nevoie pentru a fi THE ONE? (II)

Acum ceva timp va povesteam intr-un articol despre frumoasa intamplare care s-a lasat cu un val de produse din noua gama The One de la Oriflame. Iata ca a sosit si timpul sa testez minunatele produse si sa impartasesc cu voi impresiile. Pentru inceput, iata ce a continut minunatul cadou: IMG_0997 ♥ Fond de ten The One IlluSkin Natural Beige ♥ Corector The One IlluSkin – Nude Beige ♥ Pudra – Medium ♥ Fard crema The One Colour Impact x3 – Beige Pearl, Golden Brown, Olive Green ♥ Luciu de buze PowerShine x2 – Rose Glacier,Trendy Berry ♥ Oja x2 – Orchid, Cappucino ♥ Rimel The One Volume Blast Si cum am dorit sa transform testarea produselor intr-un moment IMG_1009memorabil, mi-am chemat sora in vizita si tstarea gamei The One s-a transformat intr-o experienta nu doar placuta, ci si foarte amuzanta. Pentru ca tenul meu este foarte deschis iar Mihaela este bruneta familiei, ea s-a putut bucura din plin de fondul de ten in nuanta Natural Beige, in timp ce eu am folosit fondul de ten pe care il utilizez zi de zi – Beauty Studio Artist. IMG_1020 Pudra este perfecta pentru zilele de vara. Acopera usor tenul cu o pelicula fina si luminoasa care impiedica aspectul lucios sa isi faca aparitia. Fardurile sunt fabuloase. Preferaratul meu, pe care il voi folosi cu drag in aceasta vara plina cu soare ce bate la usa, este Beige Pearl. Cel mai mult m-au incantat luciurile de buze. Unul dintre acestea (Rose Glacier) si-a facut loc cu drag in portfardul Mihaelei, alaturi de fondul de ten, corectorul (foarte inchis pentru tenul meu) dar si de oja Cappucino. IMG_1078 Rimelul se potriveste si el perfect genelor mele. Va recomand cu mare drag produsele din gama The One daca doriti sa fiti cu adevarat the one.

Lasă un răspuns

