Curiozitati din lumea Danone

Iubesc diminetile de vara! ♥ Imi place sa fiu trezita de ciripitul vesel al pasarelelor si de adierea cu parfum de tei a diminetilor de iunie.

Fori reci ma cuprind din talpi pana in crestetul capului atunci cand ating cu poeaua rece. Ma indrept adormita spre bucatarie, bucurandu-ma de linistea ce domneste in intreaga casa. Doar Fefe, micul meu perus, canta in armonie cu suratele sale de afara.

Citesc in aburii cafelei canicula ce se va asterne in curand. Trebuie sa racoresc din timp si sa ma inarmez cu multa energie. Dau iama in frigider pentru a-mi alege cateva iaurturi Danone pe care sa le savurez linistita alaturi de cerealele si fructele cele de toate zilele. Ah, ce dimineata!

Insa, mare imi este mirarea cand, deschizand usa frigiderului, o masinarie ciudata si cu ochii bulbucati imi aranja de zor cutiutele cu iaurt. Ma priveste indelung si, la un moment dat, imi intinde un flyer fara a scoate un cuvant.

Infografic-Danone-567x800

Urmarind informatile din infografic mi-am dat seama ca individul tehnologizat este, de fapt, Vasilica, primul robot industrial pentru lactate.

Deshcid din nou usa frigiderului in speranta ca vedeniile mele sunt cauzate de caldura insa Vasilica isi facea treaba, aseza cu atentie fiecare cutiuta cu iaurt pentru ca aceasta sa fie pastrata in siguranta si eu sa ma pot bucura de micile delicii.

– Bine ai venit in lumea mea, lumea Danone!

Wow! Aratarea vorbest mi-am spus.

– Vasilica, de fapt… tu ai venit in lumea mea. Asta este frigiderul meu si eu tot ce vreau este sa imi servesc mai repede iaurtul cu fructe.

– Manaci in fiecare dimineata iaurt?

– Nu doar in fiecare dimineata, ci si inte mese. Il servesc alaturi de fructe, cereale, nuci si alune iar pe cel simplu il folosesc chiar si la anumite preparate.

– Dar de ce il consumi in cantitati atat de mari? Frigiderul tau chiar mi-a dat de lucru. La altii, abia daca am de aranjat doua, trei cutii.

– Cum de ce? Este delicios!

– Ia priveste ce ti-am oferit si da-mi un alt raspuns.

La indemnul lui Vasilica, ma uit cu atentie peste infografic si observ ca sunt multe informatii interesante despre iaurturile Danone.

Cel mai interesant lucru mi s-a parut a fi acela ca gustul iaurtului Danone este complet natural pentru este un produs fara conservanti. Cum de rezista fara conservanti? Este foarte simplu! Prin fermentarea laptelui ia nastere acidul lactic si prin procesul de acidifiere alimentele sunt ferite de alterare. Iar daca iaurturile sunt tinute in condtitii optime, atunci proprietatile se vor pastra timp indelungat.

– Eu mi-am facut treaba la tine in frigider si ti-am impartasit cateva lucruri noi despre iaurt. Mai am miliarde de oameni si frigidere unde trebuie sa ajung si sa impartasesc miturile iaurtiene.

Vasilica pleca iar ziua mea a inceput in cel mai inedit mod cu putinta.

 

Lasă un răspuns

