Si uite asa ma voi marita

logoBineinteles

Cu al meu ales

In 2014 sau altcandva,

Te astept cu drag la nunta mea.

Nu stim o data exacta,

Dar avem iubirea toata,

Si un salon perfect,

As spune eu si cochet.

Sarbatorim in fiecare zi iubirea,

Ca asa ne este firea,

Toujours l′Amour este locul cu pricina,

Unde vom trage cortina.

Si vom urca pe scena vietii,

Ca valurile tineretii.

Si vom avea ce povesti,

La nepoti si la copii.

Pentru ca la salonul iubirii,

Gasesti tot ce-si doresc mirii!

Si chiar de esti invitat,

Tot esti privilegiat.

Zile’n sir am stat la sfat

Pana cand ne-a agatat

Toujours l′Amour este taramul

Unde ne vom uni destinul.

O priveliste ca in poveste

Si numai bucate alese.

La piscina de vei sta,

Un cocktail vei savura.

Si te vei intretine,

Cu toti ce vor sa faca

Fotografii cu tine.

Si daca vei dansa,

Un pian te va acompania.

Visez la o nunta in stil roman,

Sa am un mire spartan.

Cu impletituri in par,

Si vin dulce in pahar.

Vreau sa ma aranjez,

Fara sa te deranjez.

Baia personala e a mea,

Mai ceva ca agora.

Nu vreau o nunta obisnuita,

Cu hora si palinca.

Vreau ceva sofisticat,

Cu berbecut la protap.

Sa imi pun cununa in par

Sa ma-nconjor de culori.

Sa ma unesc cu natura,

Sa am in glastre sakura,

De peste mari si tari de vei veni,

Cazare iti voi oferi.

A doua zi ne-om intalni,

C-o ciorba om sarbatori.

Si acum tu spune drept:

la nunta sa te astept?

Articolul a fost scris pentru proba cu numarul 3 a Spring SuperBlog 2014!

Un gând despre &8222;Si uite asa ma voi marita&8221;

  1. Pingback: competitie anuala de blogging | Proba 3. Ce ai aprecia la un salon de nunta?

Lasă un comentariu