Tu de cate motive ai nevoie pentru a fi THE ONE?

Culorile pline de stralucire imi incantau privirile avide dupa frumos. Miezul noptii m-a gasit pe canapea, raslofoind catalogul Oriflame si sorbind din cand in cand din ceaiul cu aroma de portocala si scortisoara. Nici nu mi-am dat seama ca am pierdut cateva ore bune in cautarea produselor perfecte pentru machiaj insa nu am trecut de primele 11 pagini ale catalogului, acolo unde era prezentat THE ONE – noul brand de machiaj Oriflame.

Acordurile fine de jazz au fost spulberate de soneria ascutita ce ma anunta ca am un musafir nepoftit la o ora atat de tarzie. De fiecare data cand aud soneria, mai ales cand acest lucru se intampla in orele tarzii ale noptii, se instaleaza un usor sentiment paranoic. Insa, cu toate astea, mi-am facut curaj si am deschis usa.

Afara ma astepta un colet argintiu, accesorizat cu o funda roz si acompaniat de un bilet pe care era inscriptionat mesajul: trei motive pentru a fi THE ONE.

Ma gandeam ca vinovatul pentru micul cadou este iubitul meu care s-a gandit sa imi faca o surpriza si sa mi transmita intr-un mod inedit care sunt criteriile pe care trebuie sa le indeplinesc pentru a fi THE ONE. Eram tare curioasa care sunt asteptarile lui dar mare mi-a fost mirarea cand, in interior, am descoperit alte trei cutiute in care se aflau produsele cosmetice din gama THE ONE de la Oriflame.

Prima cutiuta, cea mov, continea primul motiv pentru a fi THE ONE: mai precis produsele din gama de zi cu zi pe care trebuie sa le folosesti si tu pentru ca rutina ta de machiaj sa se transforme intr-un ritual magic simplu si plin de rafinament.

Cea de a doua cutiuta, de aceasta data de culoare roz, avea sa imi dezvaluie cel de al doilea criteriu pe care trebuie sa il indeplinesc pentru a fi THE ONE. Din cand in cand trebuie sa straluesc si de aceea am nevoie de produsele din gama Mega Impact. Rujul Power Shine m-a surprins cu stralucirea sa demna de un diamant. Merita sa il folosesti in serile in care vrei sa stralucesti mai ceva ca Luna pentru ca este cu 50% mai stralucitor decat un ruj obisnuit.

ruj

Emotiile erau foarte mari inainte de a deschide ultima cutiuta. As fi vrut sa mai gasesc alte cateva zeci de astfel de surprize asa ca am prelungit putin momentul.

La deschiderea ultimei cutiute am descoperit si ultima cerinta pe care trebuie sa o indeplinesc pentru a fi THE ONE. Mai exact, trebuie sa fiu stralucitoare intreaga zi chiar si atunci cand nu am timp sa imi retusez machiajul. Asa ca micuta cutie continea un element magic din gama Ultra Rezistenta ce avea sa imi garanteze ca voi arata fantastic din zori si pana in seara.

e7b58f019252cff3a393e30e2e9ec0e4089238a7

Abia astept sa testez noile produse din gama THE ONE si sa continui povestea fascinanta a unui brand dedicat personalitatii machiajului meu.

Tu de cate motive ai nevoie pentru a fi THE ONE?

Articolul a fost scris pentru campania THE ONE Collective initiata de Oriflame si Blogal Initiative.

Lasă un comentariu